ZİYARETÇİ DEFTERİ

2326 Mesaj

  • EFRUZ

    CANIM PELINIM.NASILSIN?MESAJIMI YAYINLADIGIN ICIN TESEKKUR EDERIM.DIZIN BITMIS.YENI VE GUZEL PROJELER DILIYORUM.ZATEN SEN VARSAN O PROJE MUAKKAK GUZELDIR.BEN VE CEVREMDEKI TUM ARKADASLARIM SIZI COK SEVIYORUZ.OPUYORUM SENI.KENDINI COK IYI BAK.GORUSURUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUZ.

  • İpek Sönmez

    Pelin ablam♥ neden benim sana olan mesajlarım yayınlanmıyor?,çok üzülüyorum yüreğim kavruluyor hiçbiri yayınlanmıyor soru sorudklarım :(( :(..!~"

  • Süreyya

    Pelin ablacığım,seni gerçekten çook ama çook seviyorum.

  • Yeliz

    merhaba pelin ablacım :) biraz uzun bir metin olucak ama sen okuyacağın için memnunum. seni çok seviyorum. belki biraz yağcılık gibi gelir ama tam tersi size olan duygularımın anlatımıdır :) öncelikle başarılarının devamını diler seni kutlarım. nedensiz seviyoruz sizi.. mesajımı nolur cevaplayınız :) tek sözüm: Çok tatlısın... S W E T T Y G İ R L ;) :)))

  • onur

    ilk önce hayranlarına verdiğin bu imkanından dolayı sana teşekkür ediyorum.sana bayılıyorum mimiklerin olsun haraketlerin tavırların vs.. senin gibi bi sevgilim olmasını isterdim :D

  • Erdem

    Çok güzelsin pelin seni çok seviyorum seni ankaraya bekliyorum lokantamıza Seni seviyorum

  • Mert emir.

    Merhaba,kısa sürede takip etmeyi başladım sizi,başarılı bir sanatçısınız ilk albüm 2007'de çıkartılmış ve çok uzun zaman oldu bir albüm daha yapmak istiyormusunuz veya oyunculuğunuz bu nedenle mi albüm çıkartmanızı engelliyor .

  • hakan

    Merhaba Pelin hanım..size söylemek istediğim tek birşey var oda ayaklarınız harika ve çok bakımlı..

  • kemalcan

    siz fecebook niçin açmıyorsunuz yada twitter kendi adınıza

  • İpek Sönmez

    ♥Pelin ablacım lütfen daha önce sana yazdığımı mesajlarıda yayınla lütfen! :((,çook üzülüyorum ben ama sana o kadar yazyıroum ama yayınlanmıyor lütfen sorduğuum sorular mesajının yayınlarmıısn ablacım lütfen! :(

  • Efruz

    MERHABA PELIN SONMEZ.COK ALINDIM SANA.MESAJIMI YAYINLAMADIN.YANLIS BIR SEY YAZDIYSAM OZUR DILERIM.SADECE OLARAK SENI VE SARKILARINI COK SEVDIYIMI SOYLEMEK ISTEDIM.BU MESAJIMI YAYINLAMAZSAN,SOZ,BIR DAHA YAZMAM.OTEKI HAYRANLARINKINI BIR KAC DEFA YAYINLADIN.SEN BENI SEVMESEN BILE,BEN SENI COK SEVIYORUM.HAYALIM OYUNCU OLMAK.SADECE KALBIMDEN GECENLERI SOYLEDIM,TESEKKUR EDERIM.SAGOL.

  • Efruz

    MERHABA PELIN SONMEZ.COK ALINDIM SANA.MESAJIMI YAYINLAMADIN.YANLIS BIR SEY YAZDIYSAM OZUR DILERIM.SADECE OLARAK SENI VE SARKILARINI COK SEVDIYIMI SOYLEMEK ISTEDIM.BU MESAJIMI YAYINLAMAZSAN,SOZ,BIR DAHA YAZMAM.OTEKI HAYRANLARINKINI BIR KAC DEFA YAYINLADIN.SEN BENI SEVMESEN BILE,BEN SENI COK SEVIYORUM.HAYALIM OYUNCU OLMAK.SADECE KALBIMDEN GECENLERI SOYLEDIM,TESEKKUR EDERIM.SAGOL.

  • Bakulu Elmar

    Selam Pelin abla nasilsin ben senin Bakuden hayraninim seni cok sevioyrum sen cok yetenekli birisisin hem oyunculukda hemde ki sarkicilikda senin sesin cok guzel senin sarkilarinda kendin gibi hem cok guzel hemde cok ozeldir

  • İpek Sönmez

    yaa Pelin♥ ablacım ben ağlıyorum yaa :((,kaç gündür ablacım sitene yazıyorum herkesin mesajları yayınlanıyor benimki yayınlamıyor meleğim♥ lütfen benimde daha önce dün ve ondan önce attığımı mesajalrı yayınla lütfen ne kadar emek harcayıp yazmıştım ama lütfen :(♥

  • İpek Sönmez

    yaa Pelin♥ ablacım ben ağlıyorum yaa :((,kaç gündür ablacım sitene yazıyorum herkesin mesajları yayınlanıyor benimki yayınlamıyor meleğim♥ lütfen benimde daha önce dün ve ondan önce attığımı mesajalrı yayınla lütfen ne kadar emek harcayıp yazmıştım ama lütfen :(♥

  • KEMALCAN

    AKASYA DURAĞI BİTİNCE BİZİM OKULDA OYNAYACAKMISINIZ

  • azra

    pelin abla ben senin büyük fanınım neden twitter veya facebook kullanmıyorsun senin bütün fan club sayfalarını beğendim seni çok seviyoruum

  • ömer halit çınar

    Merhaba, öncelikle söylmek istediğim çok şirin birisin arkadaşlarımla bilrlikte biraz çalışıp senin için şarkı yazdık besteledik ve söylüyorum gitarla fakat bunu sana nasıl ulaştırıcağımı bilmiyorum http://www.facebook.com/halid97?ref=tn_tnmn

  • Bakulu Elmar

    Selam Pelin abla nasilsin allah seni inandirsin ben akasya duraginin tum bolumlerini severek izliyorum inanirmisiniz ki ben orada sizin icin izliyorum.Yanliz ben degil tum Azeri cemaati sizi rol aldiginiz akasya duragini izliyor ve sizi bakude gormek istiyorlar

  • fatime

    Mereba.Sizin hayraninizim.Sizin akasya duraginda oyunculuk yaptinizi biliyorum.aslinda bunu tum dunya biliyor.sizin sarkilarinizi hep dinliyorum .sarkilarinizin arasinda en cok beyendiyim kapak olsun sarkisi .ben 19 yasindayim ve azerbaycanliyim.akasya duragi dizisini hep izliyorum cunku hep sizi orda goruyorum.ve siz bana abla gibisiniz.salicakla kal PELIN SONMEZ.seni kendi ablam gibi seviyorum.hosca kal

  • Semanur

    Twitter nasıl yok oluyo twitterda senin resmi sayfan açılıyo bence o twitter hesabıyla ilgili açıklmanı herkes bilmelii Murat dalkılıçı takip ediyosunda orda o bakımdan :D

  • Jale

    selam PELIN abla seni cok seviyorum mesajima cevap verirsen ahh ne mutlu edersin beni lutfen azerbaycana gel

  • Bakulu Elmar

    Selam Pelin abla nasilsin Ben ve tum Azeri haliki seni seviyoruz ve Akasya duragina senin icin bakiyoruz.Tum Azeri halki adindan Ramazan bayraminiz kutlu olsun

  • MUHAMMET ÖZTABAK

    güzelliğinle dünyayıı büyülüyosunn senii izlerkenn hayat yaşamaya değer diyorumm senın gibi hayatta pozitif saçan insanlar oldukttan sonraa bu dünya yaşamaya değerr iyiki varsın pelinn tvlerden vazgecme sakınn seni görmediğim günn öldüğüm gündür (gülüümm) :):):):)

  • Bakulu Elmar

    Selam Pelin abla nasilsin sana bir iyi haberim var. Benim akrabamin 2 tane cocugu olmus bir oglan o birisi kiz isimlerinide ben koydum ben dusundum ve sonra senin ve Murat abinin isimlerini koydum yani oglan Murat kiz Pelin ellerinden oper 2-side cooooooooooooooooooooook seker senin bakuye gelisini bekliyorlar. Yani sen Bakuye konser vermeye gelsen cocuklari sana getire bilirim yani isterim ki sen hem kiz hemde erkek cocuklari goresin

  • Hakan

    Mükemmel mimikler,mükemmel bir yüz,mükemmel fizik...Çok büyük projelerde çalışacağınıza eminim...

  • ainmo

    rüyamda seni gördüm.. diz çökmüşüm tam karşında, dua eder gibi iki elimi açtım yukarıya, sana bakarak "allahım sana aşığım, nolur beni sensiz bırakma" dedim. sanki sen de bu duayı kabul edermiş gibi gözlerini hafifçe kıstın ve gülümsedin. işte o an sevinçten ayaklarına kapandım, ayaklarını öperken uyanmışım, keşke hiç uyanmasaydım :)

  • beril

    Sizin Adınıza Facede Ve Ask.Fmde Bi Hesap Açılmış Şimdi İtiraf Etmiş Ama Bilginiz Olsun :)

  • Efruz

    MERHABA PELIN.BEN AZERBAYCANDAN YAZIYORUM.SENI COK,AMA COK SEVIYORUM.EKRANLARIN EN GUZEL SUNUCUSU,EN UNLU OYUNCUSU VE EN TATLI SARKICISI SENSIN.SANA YAZMAK COK BUYUK MUTLULUK.DIZINI IZLIYORUM VE BASARILARININ DEVAMINI DILIYORUM.PELINCIM SANA SORMAK ISTEDIYIM BIR SEY VAR.ACABA BURCUN NE?COK MERAK EDIYORUM.EGER,MESAJIMI YAYINLAR,OKUR VE CEVAP YAZARSAN BENI DUNYANIN EN MUTLU INSANI ETMIS OLURSUN.LUTFEN BANA CEVAP YAZ.BEKLIYICEM.SENI COK SEVIYORUM VE OPUYORUM.BAY BAY.

  • Murat Polat

    Merhabalar Pelin hanım..Rol aldığınız herşeye güzelliğinizden ve yeteneklerinizden pay katıyorsunuz..Başarılarınızın devamını diler,gönlünüzden geçenlerin gerçek olmasını isterim..Sağlıcakla kalın...


Mesajınızı bırakın