ZİYARETÇİ DEFTERİ

2319 Mesaj

  • Selim Çenesiz

    Pelin hanım sizi yakından takip ediyor ve sizin bulundugunuz dizi ve müzik lerinizin hayranıyım sizi seviyor ve severek dinliyorum. umarım ilerde birgün sizi görmek nasıp olur İnş. allah yardımcınız olsun saygı ve sevgilerimle.

  • onur

    hayatta dizi izlemem ama sen olunca izliyorum.gerçekten okadar tatlısınki nasıl anlatıyım özel yapım gibisin:=) benhukuk fakültesi 3.sınıf öğrencisiyim avukatın olmak isterim:=)

  • murat oğulcan

    bir melek birde sen :-D

  • NURİ

    DÜNYADA BÖYLE GÜZEL BİR TANE VAR O DA SENSİN PELİN ABLA SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇOK GÜZELSİN MAŞALLAH NAZAR DEĞMESİN SİZİN HAYRANINIZIM :-D :-)

  • ZEHEBİYE

    SEN NASIL BİRŞEYSİN YAA...İŞİ GÜCÜ BIRAKTIM SANA ŞİİRLER YAZIYORUM :-) İŞİM SEN OLDUN ARTIK...SENİ ÇOK SEVİYORUM BİR GÜN GÖRÜŞÜP TANIŞMAK UMUDUYLA....SENİ ÇOK SEVİYORUMMM........

  • murat

    ya ne kadar güzel, sevimli, tatlı, cici ve daha bir sürü şeysin.maşaallah... :-)

  • nihat

    MELEK

  • zehebiye

    Pelin abla burada sana yazıyorum ama yine de seni görmek gibi olamaz olsun cevap vermen yeter bana....Keşke görsen msn profilimde sana özel albüm yaptım çok da güzel oldu....Ama görmen imkansız ...ama seni çok seviyorum bunu bil bana en büyük hediye!!! :-D

  • Naki

    Pelin Ablacigim Ben viyanadan yaziyorum ve tek bir sorum var viyanada konser verecekmisin?????? :-D

  • aslı

    ya sen nasıl bi insansın bukadar güzellik nasıl olur.bi kere yakından görmeyi herşeyden çok isterdim.bu arada fizik de çok hoş.kaç kilo oldunu sorabilirmiyim bende böle olmak istiyorum daaaa :-D

  • semih kalender

    nasıl başlim bilmiyorum ama inşl bir gün sizinle tanışma fırsatı bulurum aslında bu o kadar da zor olmamalı çünkü filmde sizin eviniz bizim burada paşabahçe dedeoğlunda olması lazım inşl buradadır ve sizi bir kez olsun görme imkanım olur

  • HaKan

    ya pelin gerçekten çok güselsin akasya durağını sırf senin için izliorum harbiden :D

  • taha feyizli

    yeni projelerde buluşmak üzere..konuşmak üzere.. :-D taha feyizli yönetmen/trt

  • beste

    bı ınsanın senın gıbı bırınden sonra baska bırıyle hayata devam etmesı cok buyuk sacmalıkk turkıyenın en guzel kızlarından bırısınn ınsallh cok daha kalıtelı ınsanlarla brlıkte olursunn cok mutlu olrsun...

  • zehebiye

    Pelin abla facebookta sana ait bir msn adresi var iletişim demiş ve msn adresini vermiş ben ekledim eğer sen değil isen bana söyle lütfen??

    Pelin Sönmez

    başka hiçbir sitede yokum zehebiyecim msnde kullanmıyorum dolayısıyla ben değilim :)

  • zehebiye

    Yorulmayan Gönlüm Seni her zaman Sevdi, Deli kalbim Seni her zaman Sevecek, Aklım Hep Sende Olacak, Gözlerim Seni Görecek, ve Ben hayatıma Her zaman Seni Yazacağım Ablacım!! Sesini duysam da her an yüzünü görmek gibi değil ; özlediğimi bil her an çünkü hiçbir şey seni sevmek gibi değil! :-D

  • zehebiye

    Pelin ablacım teşekkür ederim seni çok ama çok seviyorum beni önemsediğin için gerçekten çok mutlu oldum.Gerçekte bir ablam yok ama sen benim manevi ablamsın ve inan ki bazı insanlar vardır verdiğin değeri haketmezler ama sen verdiğim değeri fazlasıyla hak ediyorsun seni çok ama çok seven ve seni asla yalnız bırakmayacak olan hayranın!!! :-D

  • özlem acar

    seni çok seviyorum pelin abla dizide de ayrı bir seviyorum sesin gerçekten inanılmaz güzel sana msn adresimi versem bana ulaşırmısın birde birkaç resmini gönderebilir misin keşke murat abi ile ayrılmasaydınız birbirinize çok yakışıyordunuz. hala da çok yakışıyorsunuz..AMA MUTLAKA CEVAP YAZ OLUR MU? PELİN ABLA -- MSN: ozlemacar94@hotmail.com :-D :-) :-) :-D :-p :-o

  • fatih özkara

    :-) gerçekten çok güzelsininz aynı bir bebek gibisiniz gerçek değilsiniz sanki.........

  • hasan

    :-) merhaba pelin hanım sizi severek izliyorum o ekrandakı görüntünüz muhteşem oyunculuk yakışıyor.. o güzelliğiniz yokmu dağlara taşlara nazar falan değer dikkat edin kurşun falan döktürün bence;) elin gözü taşı deliyor vallahi bakın.. demedi demeyin.

  • ysn drkyl

    em buyuk peliin baska yokkkk sevgilerlee bebek yüzlüüüüüü=))))))))

  • zehebiye

    ablacım ben çok yazıyorum sende artık bıktın galiba... rahtsız etmek istemedim ben seni...evet gerçekten seni ablam gibi seviyorum ve zaten benim de bir ablam yok bazı mesajlarım sana ulaşmıyor galiba...Mesele murat dalkılıç ile ilgili gönderdiğim hiçbir mesaj sitede yok .görmemişte olablirsin önemli değil eğer beni umursamasan cevap yazmazdın zaten seni kırdım galiba ondan korkuyorum...EĞER KIRDIYSAM ÖZÜR DİLERİM :-(

  • Eqe

    wwuuuuuuuWww..xD Yhoq böLe bi qüseLLik..xD

  • ZEHEBİYE

    Kerem abi ben iyiym sen nasılsın?Evet heyecanlanıyorum :-) Ama napayım çok seviyorum coşuyorsun derken çok yazdğımımı kastettin??Bir de İstanbul a çok uzak bir yerde oturduğumuz için burdan ulaşmaya çalışıyorum ne yazık ki onu görmem imkansız gibii birşey :-( Ben seni yanlış anlamadım ne demek istedğini anladım şaka yollu takılmışın belli :-) :-) Yine de heyecanımın sebebbini açıklayaım dedim ama söz sakin bundan sonra :-) GÖRÜŞMEK ÜZERE

  • ZEHEBİYE

    Ben seni unutmak için sevseydim sana olan tutkunluğumu kalbime değil günesin çıktığı zaman kaybolan buğulu camlara yazardım.... :-) :-)

  • slm

    pelin vallahi cok guzel bir kizsin ve cok ta sanslisin. akasya duragi dizisini sadece senin icin izliyorum mukkemmel oynuyorsun hep boyle devam et. sana basarilar diliyorum

  • FEHMİ DEMİRCAN

    sana oldumu hiç çaresiz bir bekleyiş yada akşam yattığında olmıycak hayaller kurduğun bu yazımı okuyosan cevap vermiceksin belkide ama sana karşı şunu söylemek istedim:
    gelecegim bekle dedi,
    ben beklemedim o da gelmedi,
    ölüm gibi birşeydi. ama kimse ölmedi...

  • mansur derin

    abla çok güzelsin yaa.. gerçekten sana bakmaya doymuyo insan vallahi yaa

  • tolga

    seni anlatmaya kelimeler yetmez canım benim dünyanın 7 harikasından 1.si sensin seni tanımayı umut ediyorum

  • yusuf

    mrb pelin ya sana aşığımm ben yaa hemde deliler gibii


Mesajınızı bırakın